Hold oversigt

Se alle holdene og tiderne i vores holdplan.

Bodybike

Nyeste SMART bodybike og Wexer studio
Vi har fastlagte hold på holdplanen, og udenfor de fastlagte tider, er du velkommen til selv at starte holdet når det passer dig.

Puls og styrke

Puls og styrke er en ”alt i en time”, som er baseret på styrketræning med pump vægtstang og konditionstræning med høj intensitet, så du kommer hele kroppen igennem.

Dans dig glad

Dans dig glad er til dig der synes at træning skal være sjovt og livsbekræftende. Glad musik og svedige "moves" - kom og vær med!

I en fart

Effektiv træning, kan indeholde både puls- og styrketræning. Du kommer hele kroppen igennem på 30 minutter sammen med instruktør - super effektiv træning!

HIIT

Højintensitets interval træning – her får du pulsen op og træner styrke hvor du presser dig selv - hårdt og supereffektivt!

MOTIONS boksning

Fed, hårdtslående træning som udfordrer både din kondition og koordination.
Vi veksler mellem teknik og mere klassiske konditions- og styrkeøvelser. Alle kan være med uanset træningsniveau.

Flad mave - stærk ryg - med bold

30 minutter effektiv træning hvor du får styrket din ryg og mave - hurtigt og effektivt - bruger udstyr så som bolde, elastikker etc.

Stram op

Stram op er til dig der ønsker en generel opstrammer til hele kroppen. En time hvor du er garanteret sved på panden. Vi tager gerne redskaber som vægte, elastikker og bolde i brug.

Funktionel træning

Funktionel træning: Her træner vi på kryds af forskellige styrke og udholdenhedsdiscipliner, med funktionelle præstationer i højsædet.

Meditation

Dette hold introducerer dig til forskellige meditationsteknikker: åndedrætsmeditation, bevægelsesmeditation eller siddende meditation. Målet med meditationsteknikkerne er at bringe dig i nuet og øge din kropsbevidsthed. Meditation kan bringe ro til en stresset krop.
Kommer igen i efteråret

Gravid Yoga

Gravid yoga starter i September 2019
Gravid yoga undervises af Jordmoder Inger Møller Andersens og vores dygtige yogainstruktør Tania, med stor bevidsthed omkring anatomi, og kroppens forandring.

Yoga Flow

En dynamisk yogatime som er bygget op omkring balance, bevægelighed, styrke og smidighed.
Vi varierer mellem statiske øvelser og dynamiske bevægelser og stræk for at styrke og smidiggøre kroppens muskler,
Holdet afsluttes med en afspænding. Yoga udføres i behageligt tøj og enten strømper eller bare tæer

Power yoga

En Power Yoga time er bygget op omkring balance, bevægelighed, stabilitet og smidighed. Power yoga er en udfordrende yogaform, og du er garanteret sved på panden - det er godt hvis du har prøvet yoga et par gange inden du prøver Power yoga. Yoga udføres bedst i behageligt tøj, og enten i strømper eller bare tæer.

Yin Yoga

Yin yoga handler om at spænde af, give efter og strække bindevævet, for derved at oparbejde en mere fleksibel krop med mere plads. Vi befinder os oftest 3-5 minutter i en yin yogastilling. Det kan sammenholdt med andre yogaformer synes som lang tid, men når først man vender sig til det, føles det vidunderligt, at få lov at give slip og at have god tid til det. En rolig yogaform med lange stræk

Hatha Yoga

Hatha yoga er en basis yogapraksis, der indeholder klassiske yogastillinger, meditation og åndedrætsøvelser - udført i et roligt tempo og nogle gange med pauser mellem stillingerne. Hatha yoga er en begyndervenlig yogaform, da tempoet og øvelserne kan tilpasses den enkelte.
Fokus i Hatha Yoga er at udføre de klassiske yogastillinger korrekt og efter kroppens kunnen - vi vender fokus ind i kroppen og opnår styrke, smidighed og en følelse af dyb ro. Yoga udføres bedst i behageligt tøj, og i strømper eller bare tæer.

SMART intro

Vi anbefaler alle vores medlemmer at deltage på SMART Intro. Vi tilbyder alle vores medlemmer at træne målrettet med god teknik efter vejledning med vores kompetente træningsguides i SMART fitness.

SMART opfølgning

SMART opfølgning er oplagt at deltage på ca. 2 måneder efter din SMART intro. Til SMART opfølgning spørger vi til hvordan det går med din træning. Har du opnået de træningsmål du satte da du startede i SMART fitness, eller hvad skal der til for at du når dertil? Du bliver også introduceret for nye træningsøvelser hvis du ønsker det. Vi tror på at opfølgning er vigtigt for fremskridt i din træning, og opfordrer derfor alle vores medlemmer til at deltage på SMART Opfølgning.

EFFEKT

Effekt er for dig, som ønsker at opnå en bedre kropsholdning.
Det er funktionel muskeltræning. Stående, siddende og liggende øvelser der udføres kontrolleret, i roligt tempo, og uden vægt. Vi træner med fokus på stabilitet og balance. Du vil blive guidet igennem alle øvelserne af vores dygtige instruktør, der hjælper med at rette din teknik undervejs.

FYSIOR HOLD - Personlig vejledning fra Fysioterapeut

“Personlig vejledning fra Fysioterapeut”
Et kvarters én til én session, hvor du af en fysioterapeut kan få udarbejdet et personligt defineret program tilrettelagt ud fra din specifikke problemstilling.
Du har her mulighed for at booke din helt private fysioterapeut til træningsvejledning, sparring, skadesforebyggelse eller screening ift. smerteproblematik.
Du vil få råd, vejledning eller superviseret træning så ofte du ønsker det. Alt sammen inkluderet i dit SMART medlemskab.
Dette er et unikt tilbud du kun finder i SMART Fitness, hvor vi er med til at sikre din træning, og hjælper dig i mål med din S.M.A.R.T-målsætning.
Bookes senest dagen inden kl. 12.00

FYSIO HOLD - Sund ryg

Sund ryg er til dig der ønsker at bevare din ryg stærk og smidig og undgå rygsmerter, måske har du været i et behandlingsforløb efter rygskade eller operation, og er klar til at tage næste skridt. Holdet bliver undervist af en fysioterapeut.

TRX

TRX er en effektiv og udfordrende træningsform udført med TRX-sele og egen kropsvægt som modstand. Der er fokus på styrke, balance, stabilitet, funktionalitet og core. Vi har delt vores TRX hold op i et hold med fokus på Puls og Styrke og et Stram op.